Strona główna / Zwroty i reklamacja

Zwrot towaru zakupionego online

Zwroty:
  • Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.
  • Pamiętaj, odesłany produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi posiadać metkę.
  • Zwrot Twoich należności nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy​,
  • Zwrot zostanie wykonany na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność (w przypadku płatności przy odbiorze – zwrot zostanie zrealizowany na konto, które zostanie wskazane w formularzu)
  • Aby odstąpić od umowy należy poinformować o tym sprzedawcę, najlepiej w formie pisemnej.
Zwrot możesz dokonać:
  • Tradycyjnie – zwrócić paczkę z produktami w oryginalnych opakowaniach wraz z formularzem zwrotu.
  • Dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym
  • Konsument pokrywa wszelkie koszty związane z odesłaniem towaru.
  • Uwaga: nie przejmujemy paczek wysłanych za pobraniem
    (na koszt sklepu)​!
Formularz zwrotu:
  • jest niezbędny do dokonania zwrotu, możesz go wydrukować z przykładowego formularza zwrotu dostępnego na naszej stronie (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie).​
Adres do zwrotu:

Butik LU-SI

ul. Księdza Kowalewskiego 1
(wejście od Jana Pawła II)

34-600 Limanowa

Reklamacja produktu kupionego online:

Przykro nam, że jakość kupionego przez Ciebie produktu nie spełniła Twoich

oczekiwań. Możesz złożyć reklamację zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Złóż reklamację produktu kupionego online

Formularz reklamacyjny:
  • Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny
  • Zapakuj reklamowany produkt w pudełko i dołacz do środka wypełniony formularz reklamacyjny i
  • Wyślij produkt na wskazany adres lub dostarcz osobiście do sklepu stacjonarnego.

na naszej stronie znajdziesz przykładowy formularz reklamacyjny, który możesz wydrukować lub przepisać ręcznie.

Adres do odesłania reklamacji:

Butik LU-SI

ul. Księdza Kowalewskiego 1
(wejście od Jana Pawła II)

34-600 Limanowa

rozpatrzenie reklamacji:
  • Twoją reklamację rozpatrzymy niezwłocznie (do 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do nas reklamowanego produktu). O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię poprzez wysłanie wiadomości sms lub e-maila.
  • Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji i decyzji o zwrocie środków, zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Pieniądze zwrócimy Ci w przypadku płatności za zamówienie:
  • przez Przelewy24 – na konto, z którego dokonano płatności,
  • przy odbiorze – na konto wskazane w formularzu reklamacji,