Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zwrot towaru zakupionego online
Zwroty:
- Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.
- Pamiętaj, odesłany produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi posiadać metkę.
- Zwrot Twoich należności nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy,
- Zwrot zostanie wykonany na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność (w przypadku płatności przy odbiorze – zwrot zostanie zrealizowany na konto, które zostanie wskazane w formularzu)
- Aby odstąpić od umowy należy poinformować o tym sprzedawcę, najlepiej w formie pisemnej.
Zwrot możesz dokonać:
- Tradycyjnie – zwrócić paczkę z produktami w oryginalnych opakowaniach wraz z formularzem zwrotu.
- Dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym
- Konsument pokrywa wszelkie koszty związane z odesłaniem towaru.
- Uwaga: nie przejmujemy paczek wysłanych za pobraniem
(na koszt sklepu)!
Formularz zwrotu:
- jest niezbędny do dokonania zwrotu, możesz go wydrukować z przykładowego formularza zwrotu dostępnego na naszej stronie (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie).
Adres do zwrotu:
Butik LU-SI
ul. Księdza Kowalewskiego 1
(wejście od Jana Pawła II)
34-600 Limanowa
Reklamacja produktu kupionego online:
Przykro nam, że jakość kupionego przez Ciebie produktu nie spełniła Twoich
oczekiwań. Możesz złożyć reklamację zgodnie z poniższymi wskazówkami.
Złóż reklamację produktu kupionego online
Formularz reklamacyjny:
- Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny
- Zapakuj reklamowany produkt w pudełko i dołacz do środka wypełniony formularz reklamacyjny i
- Wyślij produkt na wskazany adres lub dostarcz osobiście do sklepu stacjonarnego.
na naszej stronie znajdziesz przykładowy formularz reklamacyjny, który możesz wydrukować lub przepisać ręcznie.
Adres do odesłania reklamacji:
Butik LU-SI
ul. Księdza Kowalewskiego 1
(wejście od Jana Pawła II)
34-600 Limanowa
rozpatrzenie reklamacji:
- Twoją reklamację rozpatrzymy niezwłocznie (do 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do nas reklamowanego produktu). O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię poprzez wysłanie wiadomości sms lub e-maila.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji i decyzji o zwrocie środków, zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Pieniądze zwrócimy Ci w przypadku płatności za zamówienie:
- przez Przelewy24 – na konto, z którego dokonano płatności,
- przy odbiorze – na konto wskazane w formularzu reklamacji,